Je hebt ze vast al gezien in musea, lunchrooms, de sportschool en op het Plein, de Grote Markt of op een andere leuke plek in de regio Den Haag: de beeldschermen van HotSpot Media. De kwalitatief hoogwaardige bewegende beelden, aangevuld met mooie reclames én een actuele eventkalender zijn al op meer dan vijftig hotspots te vinden. “De tijd is er rijp voor”, vertelt Dennis van der Kaaij. Dennis en Chantalle van der Knokke zijn de enthousiaste eigenaren van dit jonge en succesvolle bedrijf.

Achter de schermen
HotSpot Media richt zich op verschillende sectoren. Zo vind je de beeldschermen in musea en winkels, de horeca en veel andere hotspots waar mensen verblijven. De aangename sfeerbeelden trekken de aandacht en bieden een actueel kijkje in wat er allemaal te vinden en te doen is in Den Haag en omstreken. “Altijd actueel, snel aan te passen en persoonlijk in te stellen”, vertelt Dennis, de man ‘achter de schermen’. Hij heeft de hard- en software ontwikkeld en weet alles van de techniek.

Hét gezicht
Chantalle is ‘het gezicht’ van HotSpot Media. Deze bekende Haagse is al jaren actief in de marketing en weet alles van marketing via posters, flyers en affiches in frames. “Wij hebben onze talenten gebundeld en hebben veel vertrouwen in elkaars kunnen. We zijn verschillend, maar vullen elkaar daardoor perfect aan!”

Succes
Het verklaart mede het succes van HotSpot Media. “Daarbij is het een duurzame manier van reclame maken”, vertelt Dennis. “Geen papierverspilling, transportkosten en restafval. En je kunt de beeldschermen zo instellen dat, wanneer jouw hotspot sluit, de schermen uitgaan.”

Een communit
“We zijn een soort community van verschillende instellingen geworden”, lacht Chantalle. “Vooral de culturele sector weet ons goed te vinden en daar zijn wij heel blij mee. Het is namelijk de ideale manier om een event aan te kondigen. De bewegende beelden hebben een hoge attentiewaarde en je kunt zo ook mensen bereiken die niet actief zijn op social media. Bovendien maken we het onze klanten zo makkelijk mogelijk door altijd de juiste aanleverspecificaties aan te geven.”

Digitale kunstwerkjes
“Maar”, vervolgt ze, “ik zeg heel eerlijk dat we wel kritisch zijn op wat we publiceren. We bewaken onze kwaliteit want dat is heel belangrijk! We hebben een gezonde mix van commerciële en culturele uitingen. Maar wel allemaal met kwalitatief zeer goede beelden. Daardoor zijn onze bewegende beelden digitale kunstwerkjes!”

Hotspots gezocht!
Wil jij jouw hotspot toevoegen en deel uitmaken van de community? Of wil je jouw instelling of bedrijf promoten via HotSpot Media? Neem dan contact op.


 

HotSpot Media
T 06 42 30 02 88
info@hotspotmedia.nl
hotspotmedia.nl

✍️  Iris Oostlander
📷  Bas Adriaans