De imposante contouren van de flagship store van Mercedes-Benz, achter het ADO-stadion aan de Donau, zijn al duidelijk zichtbaar. In maart 2019 neemt het automerk de nieuwe locatie volledig in gebruik.

De entree voor klanten biedt toegang tot een nieuwe showroom op drie niveaus. Een volledig glazen pui rondom zorgt binnen voor veel licht en geeft bezoekers, meteen bij het oprijden van het terrein, een aantrekkelijke blik op de showroom. Klanten van het automerk ervaren de ideale mix van de digitale wereld en persoonlijke aandacht. De customer journey begint al met kentekenherkenning als u het terrein oprijdt. Heeft uw auto onderhoud nodig, dan wordt het voertuig naar de garage gereden. Komt u uw leaseauto inleveren, krijgt u gelijk een vervangend voertuig mee, zonder dat u hoeft te wachten. Productexperts kunnen u met hun specifieke kennis goed informeren over de ins en outs van de verschillende modellen en inspelen op persoonlijke interessegebieden.

Klant centraal

“Met maximale inzet van digitale hulpmiddelen krijgt onze klant een optimale beleving,” legt Jeroen van der Heiden, directeur Sales Personenauto’s, uit. “Het is zeker geen kille bedoeling, de klant staat te allen tijde centraal en onze mensen blijven het verschil maken. De bouwstijl van de flagship store en deze manier van werken past bij de nieuwe corporate identity van het automerk. Het is de bedoeling dat dit concept door heel Europa wordt uitgerold.

In Den Haag zijn wij echter de allereerste.” Tijdens de verbouwing is de showroom sinds begin 2018 gevestigd op de Donau 90. Hier is tot de verhuizing nog veel nieuws te zien. Zo worden vier markante nieuwe modellen gepresenteerd: de A-klasse limousine, de nieuwe B-klasse, de nieuwe GLE en de AMG GT 4-deurs. “Klanten zijn hier tot de definitieve verhuizing van harte welkom. Zij kunnen hier en in het nieuwe pand blijven rekenen op de kwalitatieve en vooruitstrevende dienstverlening die zij van ons gewend zijn.”

Kijk voor meer informatie over Mercedes-Benz Den Haag op www.mbdb.nl

Meer lezen? Klik dan hier en lees verder op pagina 116 & 117 van LEVEN! Magazine #39

REAGEER