Mercedes-Benz vernieuwt. Achter het ADO-stadion, aan de Donau, komt de flagship store. Ondertussen kunt u op de tijdelijke locatie – ook aan de Donau – rekenen op de kwalitatieve dienstverlening die u van deze autodealer gewend bent.

Via een rode loper komen bezoekers in de showroom van Mercedes-Benz. Hier staat een prachtige uitgebreide mix van de momenteel leverbare modellen van dit merk. In het paviljoen achter de tijdelijke showroom worden de gebruikte auto’s verkocht. In de showroom kunnen bezoekers ook alvast een indruk krijgen van de uitstraling en ambiance van Europa’s eerste flagship store, die over twaalf maanden opengaat.

Events

Klanten weten de autodealer te vinden en de verhuizing naar de tijdelijke locatie heeft de verkoopcijfers gedurende de eerste periode dat ze nu open zijn alleen maar positief beïnvloed. Toch wil de automerkfabrikant naast de loyale klantengroep ook een nieuwe doelgroep aantrekken en stelt zij de showroom op de Donau 90 beschikbaar voor events de komende tien maanden. “Zo is hier onlangs een modepresentatie en een ontbijt van een businessclub gehouden. Kortom, wie op zoek is naar een bijzondere locatie voor een evenement, is van harte welkom bij ons!”

Virtuele beleving en persoonlijke aandacht

De virtuele beleving gaat een steeds grotere rol spelen bij het automerk. Lees er alles over door hier te klikken en gratis verder te lezen op pagina 65 & 66 van LEVEN! Magazine.

Mercedes-Benz Den Haag
Donau 90, Den Haag (tijdelijke verkooplocatie)
Werkplaats, schadeafdeling en magazijn:
Donau 42, Den Haag
T 070 340 03 00
www.mbdb.nl

Tekst Marjolijn Westerlaken