Bij Van Lennep Kliniek draait alles om huidverbetering. De best geschoolde artsen, consulenten en huidtherapeuten zetten hun professionaliteit in voor het mooiste resultaat.

Er frisser, aantrekkelijker, minder vermoeid of jonger uitzien? Het team van Van Lennep neemt elke vraag serieus. Tijdens een gratis eerste consult worden de wensen van de cliënt grondig besproken. “We nemen de tijd,” vertelt de kliniekmanager. “Het is tegenwoordig lastig voor de consument om te kiezen uit het enorme aanbod van behandelingen en aanbieders. Hoe bepaal je wat goed is en voor jou het beste resultaat oplevert? Wij werken onder meer met botox, fillers en lasers. Dat is niet zomaar iets. Daarom geven we goede voorlichting, bespreken de risico’s, hanteren een uitgekiend stappenplan en zorgen voor maatwerk. We willen het allerbeste bieden en iedereen mooier de deur uit laten gaan, met een natuurlijke uitstraling.”

Kennis en ervaring

Eigenaar en cosmetisch arts Ludy Holst begon de kliniek tien jaar geleden. In november is de derde vestiging geopend, de tweede in Den Haag. “Wij volgen de trends in de markt en blijven ons ontwikkelen, vandaar ook onze diversiteit aan behandelingen. Allemaal gericht op anti-aging. Wij leggen altijd uit wat huidveroudering is, welke rol leefgewoonten spelen en hoe je verslechtering kunt voorkomen. Het is zoveel meer dan fillers of botox spuiten. Het hele plaatje moet kloppen. Wij hebben een getrainde blik, zien met welke ingreep je er vrolijker of minder boos uitziet, wat werkt of juist niet. En dat is vaak anders dan je verwacht. Maak daar gebruik van.”

Professioneel en persoonlijk

Het team werkt als een geoliede machine en iedere medewerker is up to date op het gebied van injectables en huidverbetering. “We maken vooraf en na afloop foto’s, houden in digitale dossiers exact bij welke behandelingen onze cliënten ondergaan en welke verzorgingsproducten gebruikt worden. Dit doen we ook voor cliënten die alleen een product in de winkel kopen. We willen dat iedereen waar voor zijn geld krijgt. Daarom vinden we persoonlijk contact ook zo belangrijk. Het maakt niet uit op welke manier je een afspraak maakt: online, via e-mail of telefonisch. Vanaf het eerste moment vragen we om relevante informatie zodat we je leren kennen. We voelen ons enorm verantwoordelijk voor het welzijn van elke cliënt.”

Kijk voor meer informatie over Van Lennep Kliniek op www.vanlennepkliniek.nl

Meer lezen? Klik dan hier en lees verder op pagina 81 van LEVEN! Magazine #39

REAGEER