back to top
⬐ hier adverteren? bekijk de mogelijkheden.

No nonsense skincare

Deel op

High-end huidverzorging met een minimaal aantal producten, dat is wat Melissa Moerland voor ogen had toen zij haar eigen skincare merk ontwikkelde. Met CHENOA biedt zij veilige beautyproducten die effectief werken voor een evenwichtige, gezonde huid. Inclusief professioneel productadvies.

“Als schoonheidsspecialiste verbaasde ik me al langere tijd over de enorme hoeveelheid huidverzorgingsproducten waaruit de consument kan kiezen en over de aanhoudende stroom fabeltjes over wat wel of juist niet goed is voor je huid. Ik keek er niet van op dat veel vrouwen de gewenste resultaten niet behalen: óf de producten hebben niet de juiste, op hun huidtype afgestemde samenstelling van ingrediënten óf hun skincare routine bestaat uit zoveel verschillende producten en stappen dat ze het al na een paar dagen opgeven. Ik wist dat skincare anders, beter en makkelijker moest kunnen en ben zo’n drie jaar geleden begonnen met het ontwikkelen van een eigen, no-nonsense huidverzorgingsmerk,” vertelt Melissa Moerland, gepassioneerd beauty professional.

Melissa Moerland

Met liefde, passie en kennis

Melissa verzamelde de juiste mensen om zich heen, overlegde intensief met laboranten en fabrikanten en werkte hard en met veel liefde en passie aan haar beautymerk. “Het is altijd al een droom van mij geweest om een eigen merk te hebben en het was voor mij dus een enorme mijlpaal toen we CHENOA in december vorig jaar konden lanceren. Ongelooflijk trots ben ik ook op de nominaties die CHENOA heeft voor de Dutch Beauty Awards in de categorieën ‘Groen’, ‘Innovatief’ en ‘Made in NL’. Ik heb er heel bewust voor gekozen om de producten vegan, cruelty free, duurzaam, vrij van microplastics, zonder hormoonverstorende ingrediënten en geheel in Nederland te produceren.” Op dit moment zijn er acht CHENOA-producten, in de loop van dit jaar wordt het assortiment uitgebreid met nog eens acht producten.

Effectief, luxueus en altijd huidvriendelijk

Met de CHENOA-producten wil Melissa vooral vrouwen van dienst zijn die níet regelmatig een schoonheidssalon bezoeken. “De vrouwen die wel naar een schoonheidsspecialiste gaan, krijgen professioneel advies en zijn in goede handen. Ik wil juist de vrouwen die dit niet doen, bewustmaken van wat wel en van wat niet werkt. Ik gun ze no nonsense skincare in hun vaak drukke levens. Ik wil ze het gemak bieden van high-end huidverzorging met een minimum aantal producten, mét professioneel persoonlijk advies – want dat hebben we via de website heel laagdrempelig gemaakt. Ze zullen versteld staan van de resultaten die je met de fluweelzachte CHENOA-producten kunt bereiken. Echt een feestje voor huid én geest!”

CHENOA INTRODUCEERT SKINMINIMALISME


CHENOA Beauty
chenoabeauty.nl

✍️ Martine van Rijn
📸 Jort Stengs

Gerelateerd

Schoonheid kent geen leeftijd

Tijdloze schoonheid. Dat is wat Annemiek van Aken en...

Amilda Wellness boutique viert eerste mijlpaal

Amilda Wellness Boutique in de Haagse Bankastraat bestaat één...

Verbinding door vibraties

Sun Kyeong is een methode om mensen te helpen...

Deskundige behandelingen in een comfortabele omgeving

Kliniek Overbosch, dochter van de Keizer Kliniek, is gevestigd...